Archiwum raportów

Poprzedni  Nastepny

Dokumenty wystawiane za pomocą programu winny być każdorazowo sprawdzone przez osobę wystawiającą przed ich wydaniem, gdyż osoba ta ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w wyniku nieprawidłowego wprowadzenia danych do programu



Funkcja archiwizowania raportów umożliwia "składowanie" w postaci elektronicznej raportów przesyłanych do TU, a następnie w razie potrzeby łatwe ich wyszukiwanie na podstawie daty utworzenia. Po wygenerowaniu raportu w oknie edycji raportu na górnej listwie

narzędziowej kliknij na przycisk zapisz - clip0174 - otwiera on okienko, w którym możemy nadać raportowi dodatkowy opis.

 

raport

Okno z wygenerowanym raportem

 

 

Po zatwierdzeniu zapisu zamknij widok raportu a w widoku głównym skieruj się do górnego menu->Narzędzia->Archiwum raportów. W otwartym oknie ukaże się lista wszystkich zapisanych raportów, możesz je ponownie wydrukować lub wygenerować z nich plik pdf.